Stoupání od Rudoltic


Úprava tělesa pro 2. kolej. V tomto úseku vedly trasy k tunelu a mimo tunel
souběžně, ale v různé výšce. Foto Petr Litomyský, 2.6.2005.

Nový dvoukolejný úsek v blízkosti sedla. Zde bude zřízena pevná jízdní
dráha. Foto Petr Litomyský, 2.6.2005.

Těžba zeminy v místech přechodu trasy od Rudoltic okolo opěrné zdi
přecházející do zářezu. Foto Aleš Filip, 27.3.2005.
Ještě více fotografií
 |
Při úklidových pracích v okolí staveniště pomáhá i mnohdy
téměř historická technika. |
27.3.2005 |
Aleš Filip |
 |
Od Třebovic stoupá s nákladním vlakem lokomotiva 182.156. |
15.4.2005 |
Aleš Filip |
 |
Práce na tělese 2. koleje v místech, kde se trati k tunelu
a mimo tunel rozplétaly. |
2.6.2005 |
Petr Litomyský |
 |
Zde se již počátkem června mohlo pracovat na tělese pro
obě koleje. |
2.6.2005 |
Petr Litomyský |
 |
Nový mostek. |
2.6.2005 |
Petr Litomyský |
 |
Starý silniční nadjezd nevyhovuje novému vedení šířkou (je
pro jednu kolej), ani výškou, zatím ale ještě stojí. |
2.6.2005 |
Petr Litomyský |
 |
V blízkosti prvního křížení jednokolejek vedoucích k sedlu
je nová trať vedena zhruba ve stopě původní přeložky mimo tunel (v tomto
úseku později opuštěné). Těleso původní trati k tunelu je v popředí a trať
mimo tunel je v místě, odkud se díváme. |
2.6.2005 |
Petr Litomyský |
 |
Na nově přeloženém úseku bude zřízena pevná jízdní dráha. |
2.6.2005 |
Petr Litomyský |
 |
Práce na pevné jízdní dráze. |
2.6.2005 |
Petr Litomyský |