Výsypný 135m³

 

 

Uzavřený výsypný vůz 135 m³ se třemi výsypkami


Vůz dráhy Burlington Northern.

model Intermountain v měřítku 1 : 87

Další z uzavřených výsypných vozů na sypké hmoty. Pokud si ho srovnáme s vozem ACF, jehož model také vyrábí Intermountain, tak tento vůz se liší především tím, že má rovné bočnice zesílené žebry. Má také o něco větší ložný objem.

Model Intermountain má plastovou skříň doplněnou různými drobnými detaily a leptanými plechovými střešními lávkami. Střešní klapky kryjící násypné otvory na střeše jsou zkonstruované jako otevírací, ale všechny modely, které jsem měl v ruce, je měly na jednom konci zalepené. Provedení výsypných klapek na spodku vozu je ve srovnání s již zmíněným modelem vozu ACF zjednodušené. Na spodku tohoto vozu nenajdeme ani brzdové potrubí, ale to není chyba výrobce modelu - tento vůz má totiž potrubí vedené uvnitř, nad páteřovým rámem. Vůz má spřáhla Kadee.


Pohled na konec vozu s ovládáním ruční brzdy.


Vůz FMC patří chemickému průmyslu. Pravděpodobně vozí granulované plasty.


Vůz FMC má na první pohled (viz předchozí snímek) jednoduchý dvoubarevný popis. Při bližším zkoumání ale zjistíme, že je tu barev více. Co znamená onen duhový rámeček ovšem netuším. Obrázek také ukazuje kvalitu provedení nápisů na vozech Intermountain.


Pohled zespodu ukazuje jednoduché provedení výsypných klapek.

Informace o aktuální nabídce lokomotiv a o jejich cenách naleznete v ceníku amerických modelů velikosti H0.

nahoru
AC-12
Zavřený PS-1 60´
Chladící SF
Plošinový
Výsypný ACF 130m³
Výsypný 135m³
Kotlový 38 m³
Výsypný 33

 

 

Home ] AC-12 ] Zavřený PS-1 60´ ] Chladící SF ] Plošinový ] Výsypný ACF 130m³ ] [ Výsypný 135m³ ] Kotlový 38 m³ ] Výsypný 33 ]

 
Send mail with questions, orders or comments to our address - Komentáře, objednávky, otázky a jiné zprávy posílejte na některou z našich adres.