Ocelový most

 

 

Ocelový most

Kolejiště UP&SF (velikost N)

Také tento most (který na kolejišti 'UP&SF leží v bezprostřední blízkosti smyčky Tehachapi) postavil Josef Kamiš vlastníma rukama. Nepoužil žádné stavebnice, ani předleptané díly a jiné vymoženosti. Místo toho použil hrubé nástroje typu nůžky na plech a podobně. Jak se podařil výsledek posuďte sami. Na mostě jsou tvarovatelné koleje, jak je dnes zvykem, ale pro dosažení přiměřených zvukových efektů jsou v patřičných vzdálenostech shora naříznuté, "aby to cvakalo". V dnešní době používáme nejúžasnější mikroelektronické technologie na to, aby lokomotivy vydávaly realistické zvuky, ale jednoduchá kravina, totiž aby kola vagónů na kolejnicových stycích cvakala, nám poněkud uniká. Na celokovovém mostě bylo pravděpodobné, že tyto zvuky budou mostní konstrukcí patřičně zesíleny a tak byla tomuto efektu věnována náležitá pozornost. Plastová kola samozřejmě pořádně necvakají, takže milí Micro-Trains, děláte to hezky, ale kovová dvojkolí jsou kovová dvojkolí.

Autorem fotografií na této stránce je Josef Kamiš. 

nahoru
Moon Run
Město Moon Run
Výhybna
Propojení tratí
Poušť
Tonkawa
Depo
Město Tonkawa
Roh kolejiště
Stanice v poušti
Tehachapi
Ocelový most
Parní provoz
Jupiter na Západě
Papoušek v USA
Patina
DVD - video

 

 

Home ] Moon Run ] Město Moon Run ] Výhybna ] Propojení tratí ] Poušť ] Tonkawa ] Depo ] Město Tonkawa ] Roh kolejiště ] Stanice v poušti ] Tehachapi ] [ Ocelový most ] Parní provoz ] Jupiter na Západě ] Papoušek v USA ] Patina ] DVD - video ]

 
Send mail with questions, orders or comments to our address - Komentáře, objednávky, otázky a jiné zprávy posílejte na některou z našich adres.