Uhlák

 

 

Vysokostěnný vůz délky 15.2m (50’) se sklopnými čelnicemi

model Micro-Trains v měřítku 1 : 220


Předlohu tohoto modelu vyrobila vagónka Pullman Standard v září 1951. V roce 1972 obdržel při dílenské opravě tento nátěr a jezdil s ním až do osmdesátých let.

Model se vyrábí ve dvou provedeních, které se liší ve spodní části bočnic. Ty jsou buďto uprostřed délky vozu zesílené, nebo mají po celé délce stálý průřez. Vozy se zesílením (řada katalogových čísel 522) se vyrábí od července 2001, vozy bez zesílení (řada katalogových čísel 523) až od ledna 2002. Oba tyto vozy v sortimentu nahradily starší a dosti hrubě provedený model vysokostěnného vozu (řada katalogových čísel 14300), který se od té doby nevyrábí.

Nový model je naopak proveden velmi jemně, pěkným detailem je mimo jiné kolo ruční brzdy na konci vozu. Čelnice, ve skutečnosti (ale i ve větší velikosti N) sklopné, jsou v měřítku 1:220 bohužel (ale z technologických důvodů zcela pochopitelně) vyrobeny napevno. V poslední době je model nabízen také s různými modelovými náklady.

Na této stránce vám zatím nabízím fotografie vozu jen v provedení se zesílením střední části. Druhou variantu možná jednou také doplním.


Vůz dráhy Seaboard Coast Line s nákladem šrotu. Skutečný vůz SCL 698045 byl vyroben v listopadu 1971 a v této podobě jezdil až do osmdesátých let.


Detail konce vozu SCL s ovládáním ruční brzdy.

Informace o aktuální nabídce lokomotiv a vozů Micro-Trains pro velikost Z a o jejich cenách naleznete v příslušném ceníku.

nahoru
Zavřené 12.2m
Zavřené 15.2m
Zavřený dřevěný
Dobytčák
Uhlák
Výsypný PS-2
Plošinový krátký
Plošina s čelnicemi
Kontejnerový
Cisterna

 

 

Home ] Zavřené 12.2m ] Zavřené 15.2m ] Zavřený dřevěný ] Dobytčák ] [ Uhlák ] Výsypný PS-2 ] Plošinový krátký ] Plošina s čelnicemi ] Kontejnerový ] Cisterna ]

 
Send mail with questions, orders or comments to our address - Komentáře, objednávky, otázky a jiné zprávy posílejte na některou z našich adres.