| |
Motorové lokomotivy GE

GE = General Electric
skutečnost |
model |
typ |
výroba |
N |
Z |
od roku |
do roku |
počet (cca) |
pojezd |
výkon [kW] |
|
značka |
od roku |
poznámka |
44-ton |
1940 |
1956 |
334 |
|
|
|
|
|
|
|
70-ton |
1946 |
1958 |
193 |
|
|
|
|
|
|
|
U18B |
1973 |
1976 |
118 |
|
|
|
|
|
|
|
U23B |
1968 |
1977 |
425 |
|
|
|
|
|
|
|
U25B |
1959 |
1966 |
478 |
|
|
|
Atlas (Čína)
|
1998
|
série IIa a IIb
|
|
Atlas (Kato)
|
1989 |
série IIa a IIb
|
U25C |
1963 |
1965 |
113 |
|
|
|
|
|
|
|
U28B |
1966 |
1966 |
148 |
|
|
|
|
|
|
|
U28C |
1965 |
1966 |
71 |
|
|
|
Minitrix |
1967 |
model posledních sérií lokomotivy U28C, které jsou
prakticky shodné s typem U30C, též pod značkami Aurora a Model Power |
|
U30B |
1966 |
1975 |
291 |
|
|
|
|
|
|
|
U30C |
1967 |
1976 |
592 |
|
|
|
Kato
|
1989
|
|
|
U30CG |
1967 |
|
6 |
|
|
|
Minitrix |
1970
|
pohon jako u typu U28C, též pod značkami Aurora a Model Power |
|
U33B |
1967 |
1970 |
137 |
|
|
|
|
|
|
|
U33C |
1968 |
1975 |
375 |
|
|
|
|
|
|
|
U34CH |
1970 |
1973 |
32 |
|
|
|
|
|
|
|
U36B |
1969 |
1974 |
125 |
|
|
|
Bachmann
|
1974
|
od r.1987 přepracovaný pohon
|
|
U36C |
1971 |
1975 |
124 |
|
|
|
|
|
|
|
U50 |
1965 |
|
26 |
|
|
|
Con-Cor |
1977
|
pokračování výroby v USA |
|
Con-Cor (Kato) |
1973 |
|
B23-7 |
1977 |
1984 |
411 |
Bo´Bo´
|
1715
|
K
|
Atlas (Čína)
|
2001 |
vysoký čelní představek, různá provedení kabin a
podvozků |
|
BQ23-7 |
1978 |
1979 |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
B30-7 |
1977 |
1981 |
199 |
Bo´Bo´ |
2460 |
K |
Atlas |
2002
|
různá provedení kabiny, podvozků, světel,
bateriových skříní apod. |
|
B30-7A |
|
|
|
Bo´Bo´ |
|
K |
|
|
|
|
1982 |
1983 |
120 |
Bo´Bo´ |
|
KB |
|
|
|
|
B36-7 |
1980 |
|
222 |
|
2685 |
|
|
|
|
|
B39-8E |
|
|
100 |
|
|
|
viz Dash 8-40B,
která je vzhledově skoro stejná |
C30-7 |
1976 |
1985 |
783 |
|
|
|
Kato |
1995
|
|
|
C32-8 |
1984 |
1984 |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
C39-8 |
1984 |
1987 |
>112 |
|
2908
|
|
|
|
|
|
C39-8E |
1984 |
1987 |
>24 |
|
2908
|
|
|
|
|
|
Dash 8-32BWH |
1991 |
1991 |
20 |
Bo´Bo´ |
2385 |
KM |
Atlas |
2003
|
|
|
Dash 8-40B |
1988 |
1989 |
150 |
Bo´Bo´ |
2983 |
KS |
Atlas |
2002
|
|
|
Dash 8-40BW |
1990 |
1992 |
83 |
Bo´Bo´
|
2983
|
KM
|
Atlas |
2003 |
|
|
Dash 8-40C |
1987 |
1994 |
581 |
|
|
|
Bachmann
|
1996
|
|
|
Dash 8-40CW |
1989 |
1994 |
875 |
|
|
|
Bachmann
|
1996
|
široký přední představek
|
|
Dash 9-44CW |
1993 |
|
přes 2000 |
|
|
|
Kato
|
1997
|
různá provedení stupaček, madel a tabulek
|
AZL 2000
|
AC4400CW |
1993 |
2004 |
2976 (více?) |
Co´Co´ |
3280 |
KM |
Kato |
2004 |
|
|
AC6000CW |
|
|
>117 |
Co´Co´ |
4474 |
|
|
|
|
|
ES44AC |
2003 |
|
35 |
Co´Co´
|
3280 |
|
|
|
|
|
ES44DC |
2004 |
|
215 |
Co´Co´
|
3280 |
KM |
|
|
|
|
AMD 103 |
1995 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
P40 |
|
|
|
Bo´Bo´ |
2983 |
S |
|
|
|
|
P42 |
1996 |
2001
|
207 |
Bo´Bo´ |
3170 |
S
|
Kato |
2002
|
|
|

Informace o aktuální nabídce modelů lokomotiv a o jejich cenách naleznete v ceníku
amerických modelů velikosti N.
| |



















|